Contact Log-in

maintenanceContent Onderhoud

 Vervangen of behouden ?

 

 

  Content onderhoud

Voor het bijhouden van een website met actueel materiaal kan vaak handmatig werk vereist zijn voor wijzigingen of vervangingen. Nieuwe producten om te plaatsen, oude producten om te verwijderen, nieuw beeld materiaal, correcties en andere wijzigingen zorgen voor een regelmatige content onderhoud taak. De mogelijkheid om veel content formaten snel te ontwikkelen zorgt voor een korte onderhouds cyclus. Dit leid tot een meer dynamische website welke het bezoek vaker zal stimuleren.

  Content Uitbreiding

Het zal voorkomen dat er nieuwe content of geheel nieuwe delen aan uw website moeten worden toegevoegd. Dit kan dan uitgevoerd worden met behulp van handmatige uitbreiding of middels geautomatiseerde systemen zoals online catalogus systemen. Waar handmatige uitbreiding veel vrijheid overlaat voor presentatie of layout aspecten zullen geautomatiseerde systemen vaak een universele structuur gebruiken waar content in geplaatst wordt. Het grote voordeel van geautomatiseerde systemen is dat een snelle uitbreiding mogelijk is met weinig moeite.


 I.R. Content onderhouds services

Voor content waar hoge eisen aan gesteld worden qua beschikbaarheid is het  On-Call onderhoud  een toepasselijk alternatief als er in-house geen capaciteit of mogelijkheid is voor het uitvoeren van het onderhoud. Met deze kwaliteit zijn onderhoud diensten het gehele jaar beschikbaar. Wanneer de content eisen niet zo hoog zijn maar u wilt welke bepaalde zekerheden handhaven voor regulier onderhoud dan kan ons Jaarlijks onderhoud uw behoeften vervullen. Met deze kwaliteit worden uw niet-urgente verzoeken binnen 3 werkdagen afgehandeld. Wanneer u niet gekozen heeft voor een onderhouds contract en uw verzoek is niet inbegrepen in een lopende overeenkomst met I.R.  dan bieden wij u Incidenteel onderhoud volgens ons standaard content onderhouds tarief. Uw niet-urgente verzoeken worden dan binnen 7 werkdagen behandeld.

Verzoeken voor onderhoud kunnen worden ingediend via post, fax, email en online helpdesk. Middels ons online contact punt kunnen verzoeken 24 uur per dag ingediend worden. Via telefoon kunt u directe ondersteuning krijgen tijdens helpdeskuren. U kunt zo uw wijzigingen eenvoudig aan ons doorgeven waarop wij deze voor u zullen doorvoeren.

Voor meer informatie over onze content onderhouds diensten kunt u contact met ons opnemen.

 Over I.R.   Algemene informatie   Privacy beleid   Algemene voorwaarden    © 2009 - 2015 I.R.  Corp. Alle rechten voorbehouden.